Jobbiknak és a Magyar Gárdának selyemzsinór

A Fidesz vezér Le Monde-nak adott interjúja nyomán.
Miközben a Magyarországon tartózkodó Sárközy a nemzetközi diplomáciában szokatlan módon szinte lekezelte lelkes magyar hódolóját, árulkodó interjú jelent meg Orbánnal az egyik legnagyobb francia napilapban. A Le Monde-nak nyilatkozó vezér szinte megismételte Kövér László minapi nyilatkozatát, miszerint nincs szükség új pártra a jobboldalon.

Az elégedetlenkedő és radikalizálódó pártszimpatizánsok ellenére, blokkolni kell minden ilyen irányú politikai szervezkedést. Az interjú során, az ex-kormányfő teljes visszavonulót hirdetett. Tavaly őszhöz képest már nem nevezte illegitimnek a Gyurcsány kabinetet. Kijelentette viszont, hogy Magyarországon a demokrácia egyetlen reménysége (nem a magyar társadalom), hanem a jelenlegi a parlamenti ellenzék. Orbán szerint (az utcán nem), csak a közelgő népszavazással lehet kormányt buktatni, hiszen győzelem esetén alapvetően meg fog változni a helyzet az országban. A Fideszes kezdeményezés népszerűsítésén túl, Orbán árulkodó megnyilvánulásokat tett saját politikai krédóját illetően is. Azt állította, hogy a referendum sikere érdekében ki kell használni/!/ a növekvő radikalizmust, és fenn kell tartani/!/ ennek érdekében az utcai nyomásgyakorlást. A Magyar Gárdával kapcsolatban kijelentette, hogy ezt az ügyet is a Fidesz álláspontjának bemutatására használják fel. Orbán végül kifejtette, hogy: -Az általunk képviselt demokratikus jobbközéptől jobbra nincs jelentős szervezet és NEM IS LESZ! Mindenesetre, ez része a személyes stratégiámnak. –nyilatkozta a volt miniszterelnök.

Kommentár: Az interjúból jól kikövetkeztethető, hogy Orbán már régen nem meggyőződéses demokrata, hiszen nem szívleli az esélyegyenlőséget és a demokratikus politikai versengést. Nincs kétség, Orbán már túl van Csurka István találó jellemzésén. Nem egy -a külső körülmények fogságában vergődő-, szánalmas politikus, hanem a nemzetáruló „elit”-hez tartozó, kollaboráns irányító, akinek elsődleges feladata a hatalom fenntartásán túl, az úgynevezett jobboldal teljes lefedése és kézben tartása. Nem véletlen, hogy évtizedek óta nem tud életképes, a választásokon győztes nemzeti-jobboldali politikai struktúra kialakulni és megszerveződni. Orbán beteges rögeszméjévé vált az „egy a tábor, egy a zászló” gondolata. Az események fényében ma már jól látható, hogy a Fideszes fővezér hogyan törte tudatosan darabokra az antikommunista nemzeti ellenállást, és hogyan osztotta meg véglegesen a nemzeti radikalizmust. Nem járunk messze a valóságtól, ha arra gondolunk, hogy a Fidesz segítségével létrehozott Jobbik a Miépes törzsbázis megtörésére szerveződött, majd miután ez sikerült (A mór megtette kötelességét, a mór mehet!), a szintén Fideszes támogatással megszületett Magyar Gárda megtagadásával Orbán, most politikailag lenullázta a Jobbikot is. (Sajnálni való az a kézben tartott szalon radikalizmus, amely még rendezőként sem képes megjelenni a Gyurcsány kormány elleni tüntetéseken!) Orbán saját túlélése érdekében, szimpla eszközként használja a tőle függő pártokat és civil szervezeteket, nagy szívességet téve ezzel a jelenlegi balliberális kormánykoalíciónak. A valódi népképviselet érdekében, ideje lenne már ez ellen is fellázadni!

Molnár Tamás

Nemzeti Radikális Platform - ÚDK

Hozzászólások

Hozzászólások:

Hozzászóló: Borz Membrok @ 18 Sep 2007 10:07 am
Egyetértek veled, kedves Molnár Tamás.
Minden szavaddal. De! Mi az alternatíva? Ne áltassuk magunkat, nincsen akkora tömeg az utcákon, amekkora kellene. Ez jelzi egyrészt a fásultságot, a beletörődöttséget, másrészt mégis csak azt mutatja, hogy annyira azért még nem megy rosszul. A saját környezetemben is mindenkiek rosszabb, mint néhány éve, sokan panaszkodnak, de azért mindenki jó autóval jár, hétvégézni megy, nyaralni, télen síelni jár és építkezik. Még a legjobbosabb ismerőseim is szídják, de köszönik szépen megvannak. Tehát nem lehet olyan össznépi felháborodásra és elégedetlenségre számítani, ami százezreket vinne az utcára. Egy év óta legalább azt halljuk, hogy a rengeteg hitel rá fog dőlni az emberekre és majd akkor történik valami. Hát nem dől rá az emberekre. Sőt, egyre több és újabb hitel van és fel is veszi a sok tájékozatlan és valami megmagyarázhatatlan okból pozitív jövőben bízó ember.
Így hát akkor mi vagy ki marad? Egyenlőre csak a Fidesz. OV tudja ezt jól, ezért meri azt nyilatkozni, amit itt is idéztetek.
magyar végvári vitézi barátsággal
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás



Hozzászóló: VÉLEMÉNYEM @ 18 Sep 2007 12:13 pm
Érdekes. Molnár Tamás egy évvel ezelőtt még a Kossuth-téri tüntetők szóvivője volt, ahol több szervezet nevében nyilatkozgatott. Idén már csak értékeléseket,üzeneteket, jegyzeteket osztogat interneten. Hová lettek a tavalyi harcos szervezetek...? Hová lettek ezeknek a vezetői....? Kik mögé álljon most a rendszerváltó tömeg.....Erre nem kaptunk még jótanácsokat M.T.-tól....


Hozzászóló: Zoltán @ 18 Sep 2007 12:35 pm
VÉLEMÉNYEM @ 18 Sep 2007 12:13 pm-nek, megjegyzés:
Szépen megvették őket is, mint Orbánt.


Hozzászóló: Zoltán @ 18 Sep 2007 12:35 pm
VÉLEMÉNYEM @ 18 Sep 2007 12:13 pm-nek, megjegyzés:
Szépen megvették őket is, mint Orbánt.


Hozzászóló: Molnár Tamás @ 18 Sep 2007 12:44 pm
Kedves Zoltán!
Azért nem vagyok kint tüntetgetni, mert napi ötezer forinztért segédmunkás vagyok egy építkezésen. Nem érek rá ordibálni, mivel családommal együtt éppen éhenhalok. Egyéb indokaimat az ÚDK portálra hamarosan felkerülő velem készült interjúban olvashatod.


Hozzászóló: Zoltán @ 18 Sep 2007 01:27 pm
Most is, miközben válaszolsz????


Hozzászóló: sorbonne @ 18 Sep 2007 02:20 pm
Laptoppal segédmunkál...


Hozzászóló: Jáky G @ 18 Sep 2007 02:32 pm
Hm. Nem egy bunkó jár ide, hanem egyre több.


Hozzászóló: Lipták-Lipow Sándor @ 18 Sep 2007 03:22 pm
Elkerülhetetlen a:Jobbik a Magyar Gárda,a Nemzeti Front és az UDK összefogása!
A FIDESZ elérte azt a határt,amikor
már értelmetlenné vált velük egyáltalán szóba állni!!


Hozzászóló: nézz hallj és láss @ 18 Sep 2007 03:23 pm
"Ne higgy magyar pokorniknak kövéreknek orbánoknak a fidesznek akárhogy is hitegetnek!


Hozzászóló: Ani @ 18 Sep 2007 03:34 pm
Igaza van Borz Membroknak. Sajnos a nagy átlag nagyon elfásult, és inkább elvan a langyos beletörődésben, mint hogy konkrét lépéseket tegyen a sorsa jobbításáért. Az is igaz sajnos, hogy rengetegen sírnak-rínak, de ugyanakkor azért innen-onnan csak-csak jut egy-egy új autóra, erre-arra. És sajnos a bankok is kaszálnak a naívaktól rendesen. Jómagam is hosszú évek óta vagyok ugyan reménytelenül munkanélküli, de amit emberileg lehet, most is megteszek azért, hogy kicsit előbbre jussunk. A gond az, hogy nagyon sokan beérik az elégedetlenkedéssel, hőzöngéssel, de normális, konkrét dolgokat nem tesznek. Én is kaptam több mailt pl., hogy inkább "rendes" munkát keresnék (!), gondolja bunkókám, hogy csak ülök itthon, és jajgatok... Néha nagyon primitívek az emberek, és még azok se akarnak legalább valami átmeneti kis internetes melót se bevállalni, akiknek tényleg semmijük nincs. Csak reppelnek, hogy így a kormány meg úgy a kormány stb., stb. Ettől nem lesz jobb az országnak.


Hozzászóló: Bendeguz 2 @ 18 Sep 2007 03:37 pm
Barátaim!
Nekem is az a meglátásom, hogy -több, mint- állandósulónak tűnik, a nemzeti radikálisok egymás melletti "elbeszélése". Miért nem állnak szóba egymással a vezetők és a tagság??? Valóban csak üzengetést, elemzéseket, szókimondást látunk, hallunk s tapasztalunk, mindenfelé, a mi oldalunkon is, de a GYAKORLATI lépéseket ezidáig megette a FENE! Miért nem egységes formában, közös akarattal és elszántsággal jelenítik meg mondandóikat a mieink??? A TETTEK helyett, amelyek csak alkalmi "litty-löttyként" mutatkoznak meg, 30-50 ember előtt, KÜLÖN-KÜLÖN! Nem kellene már végre belátni, hogy minden épkézláb embert össze kellene boronálni és együttesen fellépve rákényszeríteni a Fideszt, érezze magát minden tagjuk megtisztelve, hogy segítünk nekik a hatalom megszerzésében. Ám megkérjük az árát. Nélkülünk ugyanis SOHA nem fognak győzni. Erre kell folyamatosan felhívni a figyelmüket. Amennyiben nem állnak kötélnek s a szép szó, a JÓZAN PARASZT ÉSZ nem használ, akkor kíméletlenül tudomásukra kell hozni, A NÉP rövidesen a SAJÁT KEZÉBE veszi SORSÁT, de Őket is elveszejti, a lib-bolsi nemzetrontókkal együtt!!! Ezt kell kiemelten a KÖZ tudomására hozni, aki ért, hall, lát és tényleg tud magyarul!
Isten óvja a HAZÁT! ELŐRE az ÚJ MAGYARORSZÁGÉRT!!!


Hozzászóló: Ani @ 18 Sep 2007 03:40 pm
Figyi, Bendeguz 2, amíg ott fent fölveszik a havi több mint félmilliós fizetéseket + egyéb juttatásokat, szerintem csesznek arra, hogy az úgynevezett átlagpolgárnak mi volna jó. Legfeljebb még elcirkuszolnak egy-egy parlamenti ülésen egymással szórakozásként (tisztelet a kivételnek!), más tényleg semmi. Ha van egy kicsi szabadidőd valamelyik délelőtt, nézd meg a magyar egyen vagy magyar kettőn, mi mely parlamenti munka címén. Nem semmi. És mindezt a mi kontónkra - nagyon-nagyon régen!... :(


Hozzászóló: Gombóc Arthur @ 18 Sep 2007 03:54 pm
Zoltán & sorbonne!
Gúnyolódás helyett inkább próbálnátok segíteni abban, hogy Molnár Tamás megfelelő munkát találjon!!!
Nagy úr a napi megélhetés, és ezen bukik meg a nemzeti radikalizmus ügye. Ezt a hatalom is jól tudja (..."majd megunják, hazamennek...), és amíg ezen nem tudunk változtatni, addig nagyobb dolgokon sem.

Kedves Molnár Tamás!
Neked senki nem tehet szemrehányást azért, mert Családodnak terített asztalt meg meeg szobát szeretnél biztosítani. Mindíg nagy gondolkodónak tartottalak, minden cikkedet az utolsó betűig elolvasom. Az én véleményem, hogy mindenekelőtt meg kellene teremteni a parlamenten kívüli Nemzeti Oldal egységét. Ennek az egységes erőnek aztán el kell dönteni, hogy taktikai megfontolásból mennyi kompromisszumot hajlandó felvállalni az úgynevezett parlamenti jobboldallal. Ők hajlamosak eljátszani azt, hogy a bölcsek kövének birtokában vannak - valójában ez korántsem így van. Viszont mi semmivel sem vagyunk kievesebbek tőlük, sőt, morálisan jóval fölöttük állunk. Ennek van társadalmi hozadéka, ébred a Magyar.
Egy szebb jövö reményében őszinte Tisztelettel üdvözöllek, Isten áldásával.



Hozzászóló: Rudolf János @ 18 Sep 2007 04:15 pm
Kedves Tamás! Én isten bizony olyan élvezettel szoktam írásaidra rákattintani, mert mindig találok benned olyan gondolatokat, amiket én nem veszek észre vagy más szempontból nem vizsgáltam – de engedj már meg néhány kérdést:
1 – Te politológus akarsz lenni, vagy politikus? Ugyanis az egyik csak elemzi a helyzetet és fényt csinál a fejekben, míg a másik irányt is mutat. Nálad hol a jajongáson túl hol szerepel az, hogy merre? (pedig lennének követőid, de ez a tipikus sirvavigadós magyar sosem lesz átütő)
2 – Hányszor fogod még nekem leírni, hogy a Fidesz szar, meghogy Orbán Viktor egy irigy kutya aki semmi levegőt se ad és mindenkit mindig csak kihasznál?
Tamás aki idejár azok közt van szerinted még olyan aki ezt nem tudja? (aki meg nem jár ide azt meg szerinted ez érdekli?)
3 – Miért olyan fontos neked, hogy Orbán Viktor éppen mit csinál? Mert spec engem egyáltalán nem érdekel, viszont annál jobban zavar, hogy még mindig nincs egy valódi harmadik erő? (mert az UDK is egy év óta csak töketlenkedik? – már bocs – meg persze vannak apró eredmények főleg Attila monotonításának, de nem mondod ugye, hogy ez lesz még 3 évig?)
4 – Ha folyamatosan ennyire fontos neked Orbán Viktor, és mindig azt jajongod, hogy milyen önző, akkor had kérdezzem már meg roppant nyiltan: Te ezt azért csinálod mert koncot szeretnél tőle? (ugyanis – ha nem lenne titok - én NEM, mert ha ez lenne a tervem, akkor simán besétálok a Fideszhez és még feneküket is fogják a földhöz verni örömükben)

Tehát Tamás én nem ezt akarom!
Én azt szeretném, hogy végre ne foglalkozzunk egyik másik párttal se, hanem kezdjünk el végre mi építkezni. Tegyük ezt úgy, hogy jussunk végre el a választókig (de ne kegyelemkenyéren Széles Gabikat keresgetve hanem saját jogon) és foglalkozzunk végre az emberek problémáival. A sok hüle párt meg marakodjon csak magába.

Tamás a szavazófülkében nem Viktor húzza be az ikszet!
Hiszem tudtad úgy olvasni, mint írtam.

Köszönt: Rudolf János



Hozzászóló: Borz Membrok @ 18 Sep 2007 04:36 pm
Uraim, uraim!

Parlamenti paktumpártok? Igen. De a parlamenti pártokat támogató körön kívül hol a tömegbázis? Az Isten szerelmére urtaim, vegyék már észre, hogy hogy max. egy-két ezer ember az, aki önökkel fúj egy követ. A nagy többség, és tényleg a nagy többség elmegy és szavaz a fideszre, mert nincsen más. Lám-lám Gorka Sebestyén megpróbálta és még csak nem is mérhető az UDK. Ettől persze még igaza van Molnár Tamásnak és mindenkinek, aki nem OV-ban és a Fideszben látja a jövőt. De nincs számottevő erő rajta kívül. Tényleg sajnálom, de ez van. Még hogy Y terv!!! Ha elegen lesznek. Jajj, jajj. Előre megmondtam volna, ha engem kérdeznek, hogy semmi sem lesz.
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás



Hozzászóló: Rudolf János @ 18 Sep 2007 04:44 pm
Te Broz te most azért jársz ide, hogy lelohazd a kedélyeket mert te előre megmondtad, vagy segíteni is szeretnél?
Szerintem ugyanis meg lehet csinálni, csak végre nem az égi mannát kellene várni, meg Orbán Viktor kegyét, hanem kulimunkával a viták helyett dolgozni.
Az országban 186 választókörzet van, mindenhova 2-5 ember, egy hatékony stratégia ami végre azzal foglalkozik ami érdekli is az embereket (közpénzek, egyéni sorsok, stb..) és körzetenként 1500 szavazóval a 60-70ezerből már 5%.
Mond Broz mi ebben az olyan hűűdebonyolult?
Lusta vagy, vagy csak jajongani esik jobban (már bocs, hiszed csiplek, mert a többi írásod jó, csak már unom ezt a nyámnyilaságot)
Menjetek kapálni, ha szerintetek nincs értelme - mintsem mások kedvét szegnétek.
RJ


Hozzászóló: Zoltán @ 18 Sep 2007 05:01 pm
Gombóc Arthur@ 18 Sep 2007 03:54 pm

Segítenék én, csakhogy vidéki vagyok, jó messze Pesttől, s nekem sincs most éppen munkám. Pesten azért sokkal könnyebb találni.

De más:
Nem csak a belefásulás, meg a megélhetési gondok miatt nincs akkora ereje az idei tüntetésnek.
Mi lenne, ha sikerülne megbuktatni a kormányt? Ki lehetne az új miniszterelnök? Orbán? Na ne. Egyik kutya, másik eb.
Kiből állna az új kormány,
Szóval az a legnagyobb gond, hogy azok akik ma kormányt döntenének, nem tudnának kiállítani egy új, jobb és hozzáértőbb, elfogadottabb, korrektebb kormányt. Nincs ennek a tábornak még sajnos, "árnyékkormánya" sem.
Tehát sokan azt kérdezik, hogy mi lesz, ha megdöntik a kormányt? Ki lesz a miniszterelnök? A kossuthtéri szónokok szépen összevesznek a koncon?

Nos, elöbb hiteles és hozzáértő vezetőt, vezetőket kell találni, akiket a többség nagy valószínűséggel el is fogadna.



Hozzászóló: Rudolf János @ 18 Sep 2007 05:09 pm
Zoltán nagyon nyert a hozzászólásod! Pontosan ez a baj, hogy ki jön GyF után? OV? Ezért is mondom, hogy dolgozzunk végre.
Ha – mint írtad – neked van kedved és vállalsz feladatokat én konkrét és értelmes(!) feladatokkal dögivel el tudlak látni. Ha érdekel dobj egy mail telszámmal és felhívlak.
RJ


Hozzászóló: Borz Membrok @ 18 Sep 2007 05:24 pm
Rudolf Uram!
Amit kend mond, az már lejárt lemez azzal a választókerületi számítással. Ezt hallottam anno az emdéefben, aztán a MIÉP-ben, stb. NEM MŰKÖDIK! A számítás papíron nézhet így ki, a valóságban más a helyzet. Oda megfelelő emberek kellenek, ami a MIÉP-nek sem volt soha kellő számban. A mi körzetünkben is egy közismert bolondot indítottak, igaz nem is vállalta más.

A fidesz miről beszél egyfolytában, ha nem a közpénzek körüli folyamatos botrányokról és az egyén sorsok ellehetetlenüléséről? Ma délután is az egyén nyomoráról és annak tarthatatlanságáról kárált OV a naggyűlésen. Hallotam élőben nagyívű szóvirágait a Lánchíd rádio jóvoltából. Ez nem program, legfeljebb időszakos komunkációs eszköz és témalehetőség egy nagy párt puttonyában. Engem mindig megmosolyogtatnak ezek a nagy indulattól fűtött elhatározások és szervezkedés-tervek. Hát vegyék észre uraim, hogy ez bizony igen komoly munka, amit nem lehet napi munka mellett szorgalomból, önzetlenül, meg társadalmi munkában elvégezni. A profi politikusokat ezért keményen megfizetik és még így is jóval több idejük megy rá, mint napi 8 óra.
folyt köv.



Hozzászóló: Borz Membrok @ 18 Sep 2007 05:25 pm
Gyurcsányt és tettestársait a vesztőhelyre kell kísérni s OV-nak adni még egy lehetőséget. Ezt látom egyedül lehetséges és kivitelezhető megoldásnak. Végül is mi bajunk volt nekünk itt a trianoni tekenőben 1998-2002 között? Semmi. Haladt és fejlődött az ország szépen. Egy radikálisabb nemzeti politikát csak nyugodt időszakban lehet érlelni és finoman, kultúráltan beúsztatni a köztudatba. A jelenlegi helyzet erre alkalmatlan, mert indulatokkal vagyunk telve.
A vesztőhely felállítását vitézeim elvégzik és a szükséges köteleket, bárdokat rendelkezésre bocsátják. A nyilvános és halálos performance-ot követően a tetemeket ló után kötjük és addig húzzuk körbe-körbe Budapesten, míg elkopnak. (Horváth Ágnes esetében ez két nap is lehet, ezért a lovak abrakoltatására adományokat elfogadunk)Így megtakarítható a gödörásópálinka, amelynek árát előre felajánlom közcélokra.
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás


Hozzászóló: Rudolf János @ 18 Sep 2007 05:29 pm
Te Broz te jól megnevettettél – igazi stílus.
De megkérdem te hiszel az emberekben?
„Hinni” kérdeztem? ;)

(oszt folytatjuk ha benne vagy)

RJ



Hozzászóló: Jozsi @ 18 Sep 2007 05:42 pm
Azert ugye hadd tegyem hozza,hogy szepen megvagytok TI odahaza.Mert ugye senkinek nincs ketsege affelol,hogy KI az elso szamu kozellenseg(melyik part-koalicio).
Na most vegyuk elo az ugyn MASODIK szamu partot,az meg ugye a Fidesz.Marpedig nagyon fondorlatos modon kihasznalja az igazi nemzeti torekvesek mellett nyiltan palcat toro tomegek elegedetlensegi utcai megnyilvanulasait.
Tehat amig nyiltan a FIDESZ azt allitja,hogy orajta kivul mar nincs ***JOBB oldal***.
Ami ugye hazugsag. MERT HA o jobb oldal lett volna,akkor mar 1988-2002-ig megvalositotta volna az IGERETET.
Ugye kezdve az Alkotmannyaabban is a magyarok kettos allampolgarsagaval----majd SEMMIT nem tett az 1990-es utani teljes VAGYONI buntetojogi elszamoltatassal.
MIERT???

Mert ugyanolyan nemzetellenes mint az els szamu gazember partkoalicio.
Ha TI a LIKUD-al akartok a nemzet erdekeben dolgozni csak csinaljatok!!!
**csipasszemuek**
Jozsi



Hozzászóló: Borz Membrok @ 18 Sep 2007 05:44 pm
A lovaimban jobban hiszek. De most mennem kell, esti abrakoltatás és itatás van, utána közös puliszkafőzés a központi jurtában. Estére pedig jönnek a lányok a fonóból.
Legközelebb majd csak Szent Györgykor jönnek, úgyhogy ma nem érek már rá. Remélem érthető és akceptálható.
barátsággal
Gyurcsányt és tettestársait a vesztőhelyre kell kísérni s OV-nak adni még egy lehetőséget. Ezt látom egyedül lehetséges és kivitelezhető megoldásnak. Végül is mi bajunk volt nekünk itt a trianoni tekenőben 1998-2002 között? Semmi. Haladt és fejlődött az ország szépen. Egy radikálisabb nemzeti politikát csak nyugodt időszakban lehet érlelni és finoman, kultúráltan beúsztatni a köztudatba. A jelenlegi helyzet erre alkalmatlan, mert indulatokkal vagyunk telve.
A vesztőhely felállítását vitézeim elvégzik és a szükséges köteleket, bárdokat rendelkezésre bocsátják. A nyilvános és halálos performance-ot követően a tetemeket ló után kötjük és addig húzzuk körbe-körbe Budapesten, míg elkopnak. (Horváth Ágnes esetében ez két nap is lehet, ezért a lovak abrakoltatására adományokat elfogadunk)Így megtakarítható a gödörásópálinka, amelynek árát előre felajánlom közcélokra.
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás


Hozzászóló: Borz Membrok @ 18 Sep 2007 05:45 pm
Áh, sajnos bemásolta újra, pedig nem akartam. Bocs.


Hozzászóló: wladek @ 19 Sep 2007 05:39 pm
Bolsi ügynökök!Szálljatok már le Molnár Tamásról.Kerssetek a magatok oldalán kritizálnivalót.A tolvaj,korrupt banda ad hozzá bőven municiót.


Hozzászóló: norancs @ 20 Sep 2007 09:20 am
Borznak: Orbán Viktornak nem kell még egy lehetőséget adni! Abba lehet, hogy belerokkannánk véglegesen. Ő is ugyanugy hazudik, mint a többiek. Semmivel nem küléönb, csak máshogy forgatja a lapokat.
Aztnem értem, Viktoréknak miért nem szól valaki, hogy a népszavazás nem ér semmit? A legutóbbi népszavazáson a magyar állampolgárság nemje mellett arra is szavazott az ország, hogy aaz egészségügyet ne adjuk el. Eltelt egy kis idő, s erről érdekes mindenki elfelejtkezik!!! Hahó!!!! Fideszes rajongók, hahó!!! Emlékezzetek!
Más: nekünk is van kocsink, kölcsönből vettük, 10 évig törlesztjük, s kénytelenek voltunk megvenni, mert 3 gyerekünkkel lakunk szociális bérlakásban 36 négyzetméteren! "Könnyebb" volt kocsit venni, mint 30 négyzetmétert. Ezt csak azért Írom, mert a kocsi létezése még nem a jólétet mutatja. Ja, és ha nincs kocsink, akkor aztán sehova nem tudunk eljutni tömegközlekedéssel, csak a városka határáig, de az is biztosabb gyalog. Főként hétvégén. Egyébként meg az a véleményem, amíg a parsztság nem mozdul, nem lesz itt változás. A tavalyi események sem igy végződtek volna, ha a gazdák feljöttek volna... De szartak ránk...


Hozzászóló: Gombóc Arthur @ 20 Sep 2007 11:07 am
Kedves Norancs!
A gazdákhra tett megjegyzésedhez szeretnék valamit hozzáfűzni. A MAGOSZ úgy nem működik, ahogy van. Amióta a korrupt (bizonyítani tudom!) félrekúró Jakab István fideszes képviselő lett, a gazdák tömegestől hagyják el a gazdaköröket, kifogásolva, hogy az érdekképviselet befeküdt a politika ágyába. Nem a gazdák a hibásak, hanem az, aki elárulta őket. Most aztán nincs olyan szervezet, melynek szavára megmozdulnának.


Hozzászóló: VÉLEMÉNYEM @ 20 Sep 2007 12:41 pm
A két kezünk nem lenne elég ahhoz, hogy összeszámoljuk azt, hogy Orbán Viktor hányszor csapta be a választókat, de még az elvakult, fanatikus híveit is. Bár ez utóbbiak pénzérdekből állnak mögötte, mellette. Orbán érzi, hogy lefelé vezet eddigi ámokfutása, már minden hazugságot elsütött amit lehetett. Most még utoljára a népszavazási cirkusszal akarja megvezetni a magyarokat. Ebből nem kérünk! Világosan megmondjuk: aki a népszavazáson aláír, vagy résztvesz, az olyan mintha Gyurcsányra és a kormánykoalícióra szavazna. Orbánnak és pártjának el kell tünnie a magyar közéletből.


Hozzászóló: Bendeguz 2 @ 22 Sep 2007 11:57 am


Hozzászóló: VÉLEMÉNYEM @ 20 Sep 2007 12:41 pm
Kedves Honfitársunk, VÉLEMÉNYEM!
Az utolsó mondatodban foglaltakat, hogyan képzeled megvalósítani és kikkel, a 2 millió megvezetettel, akik vakon követik O.V.-t és társait? Ha bármikor választások lesznek ismét, ezeket miképpen győzöd meg arról, hogy a bálványuk egy közönséges szemfényvesztő? Kik és kire fognak szavazni helyettük, mármint a FIDESZ helyett, a kormányváltás győzedelméért?????? Erre válaszolj, légyszi. Ha megadod a gyakorlatban is kivitelezhető választ, ott a helyünk azok mögött, akik a siker reményében átvehetik a HATALMAT és az ország kormányzását, a mi szájízünk szerint folytatják, a HAZA valódi szolgálatára.
Ennek reményében: Hajrá Magyarország!


Hozzászóló: VÉLEMÉNYEM @ 22 Sep 2007 06:31 pm
Természetesen nem a levegőbe beszélek. Az is természetes, hogy a Fidesz nem önmagától fog eltünni..Azt viszont elképzelhetőnek tartom, ha olyan harcias pártok - idézőjelbe - mint az ÚDK, Jobbik és még más kisebb pártok fölvilágosítják az embereket arról, hogy a Fidesszel kígyót melengettek, akkor ha nem is sokat, de valamit elértek. Az igazi megoldás: csak új, nemzeti alapon szerveződő magyar párt lehet. Ehhez persze nem pénz kell, hanem olyan magyarok, akik képesek cselekedni és megszerveződni.


Hozzászóló: Borz Membrok @ 24 Sep 2007 06:43 pm
Az imént mondotta egy haverom, hogy a Viktor nagy gengszter. Igaz lehet ez?
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás


Hozzászóló: Borz Membrok @ 24 Sep 2007 06:48 pm
Jakab István félrekúró? Hogy érted ezt, Gombóc Arthur? Már bocsáss meg, de mi köze van annak, hogy a felesége mellett mást is megeresztett a politikai dolgokhoz? Hát ha neki jól esett, hát egészségére. Mi is olyan erőszakkal megkeresztelt keresztények vagyunk itt a Tatros völgyében, hogy többnejűség van. Erről persze sem az érsek úr sem a pápa nem tud. De nekünk azért még jól esik!
Borz Membrok csángó-komán fővezér
Tatros völgye/Fővezérségi Szállás


Hozzászóló: VÉLEMÉNYEM @ 25 Sep 2007 09:04 am
Csak a vakok nem látták azt, hogy Jakab elvtársúr, amikor a traktorok Pesten voltak, ő volt az aki Gyurcsányival megegyezett, hogy bocs, tévedtünk, hazamegyünk, elnézést kérünk.....Ennyit a Magosz árulásáról.


Hozzászóló: Lacapapa @ 02 Oct 2007 01:47 pm
Nem régóta olvasom az UDK- s írásokat, nagyon sokat vártam tőle, de sajnos egyre világosabban látni, hogy az itt hozzászólók, majdnem 100 %-a a liberálbolsevik kormány szekértolója.

Az oldalhoz név nélkül is hozzá lehet szólni.
Minden írás a szerzők tulajdona. Nem feltétlenül értünk velük egyet!
Felhasználói adatokat, információkat nem gyűjtünk és nem szolgáltatunk.
A „jó ízlést” sértő hozzászólásokat eltávolítjuk.